15 mars 2011

Wish I was in LA...

Jepp, LA vore fint, då vore klockan nämligen nio timmar mindre än här. I alla fall hade jag uppskattat att vrida tiden nio timmar bakåt. Då hade jag sovit nu, för att vakna till en vacker morgon runt sex. Cykla in - vårpremiär för cyklande förresten - till härlig gym- och spaanläggning där kollegan bjöd på träning, bad och frukost kl 07. Underbart!

Sen ut i vårsolen för en kort cykeltur till jobbet. Life is sweet!

Ha en fin dag! :-)

Update: Jag hade visst tänkt skriva något om att jag klättrade igår, såg att en av etiketterna löd "klättra" - nåväl... jag klättrade igår. ;-) Min mentala blockering att inte våga släppa kontrollen stör mig - det är ju inte farligt!?!
Nåväl så var det i alla fall och jag jobbade som bara den på att komma över det för att komma upp. Skam den som ger sig!


Nu dags att lämna jobbet för att komma hem och laga apelsindoftande morotssoppa med ingefärsyoughurt. Minns inte vart jag hittat länken men googla så kommer det troligtvis upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar