13 mars 2011

*njuter*

Vilken helg! :-)
  • Träffade härliga vänner för fika igår.
  • Var på kul kalas/fest igår kväll, fler härliga vänner.
  • Städat och röjt här hemma idag - det är skönt när det är gjort.
  • Vinkat av Fina på flygplatsen, hon är nu i UK hos sin pappa i en vecka. Visst är hon cool som flyger själv - hon är ändå bara tolv år!
  • Fixat garnförvaring efter smart tips på stjernfalls blogg.
  • Lagat god middag och satt mig i soffhörnet.
Det är en fröjd att ha Fina, men det är också väldigt skönt att rå om sig själv i en hel vecka - disponera tiden helt som jag vill. Och tystnaden, den är en fröjd för öronen. ;-)

PS Glömde en sak - City Airline måste hedras för deras dubbelkollande av Finas allergier! Nästan direkt efter att jag vinkat av Fina vid säkerhetskontrollen så ringde min mobil. Det var flygplatspersonal från City Airline som ringde för att dubbelkolla exakt hur allergisk Fina är mot jordnötter. Vi pratade en stund och jag kände mig oerhört glad och nöjd med personalens engagemang. Det tog sen inte mer än fem-tio minuter förrän kaptenen på flighten ringde - för att säkerställa att informationen han fått från City Airlines flygplatspersonal var korrekt och att pinjenötterna på kabinpersonalens sallad inte utgjorde någon fara för Fina. Det, det kallar jag omsorg! DS

1 kommentar:

  1. Du verkar ha haft en fin helg :) Och vad kul att du gillade garnförvaringstipset!

    SvaraRadera