08 mars 2011

Rapport från en seg tisdag


Jepp, så här känns det ibland. ;-)
Många kul saker händer men till och med bra saker blir för många ibland.

Bästa nyheten just nu är att Fina åker en vecka till sin pappa snart (UK). Först och främst himla kul att hon vill och vågar åka själv, sen är jag inte helt missnöjd med tanken på att rå om endast mig själv i en vecka. :-) 

En annan bra nyhet är att jag har tagit mig från sängliggande till köksbordet idag. Vilken resa! ;-)
Jag har dessutom lyckats genomföra ett telefonmöte och skrivit lite på en av alla de där sakerna-som-snart-ska-vara-färdiga. 

Några fler saker är kvar på dagens to-do-list, sen ska jag fästa trådar på rutorna till nya kudden. Nio stycken är virkade, fem är fästa och klara för att börja virkas ihop. 

Sista härliga grejen för idag är solen och den blå himlen som syns genom köksfönstren. Om inte alltför många veckor är det dags för kaffe på uteplatsen. Det ser jag fram emot! Vi skriver med mycket små bokstäver om det röjningsarbete som måste föregå kaffeintag på uteplatsen med gott samvete. Ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar