28 februari 2011

Många M.

Många m-ord idag:

Mysiga minnen från en härlig skidhelg. :-)
Måndag. Heela dagen.
Megaont i halsen (lite krystat, jag vet...men det är sant att det gör sjuhelsikes ont i alla fall)
Morgonmöte följt av lunchmöte följt av seminarium.
Missad klättring pga halsontet. :-/

Annat som hänt är att dottern fått sömnhormon utskrivet - skulle ju kunnat gå under Medicin. ;-) Kan rapportera att hon redan somnat och att hon inte hann mycket mer än lägga sig förrän hon gjorde det. För någon som legat och vridit och vänt på sig i timmar är det ett mycket gott tecken. Håll tummarna för att hon får sova natten igenom också! Jag menar, det måste vara outhärdligt att lägga konstant trötthet på grund av sömnbrist till den redan så tröttande värld hon upplever sig leva i?

Min egen trötthet är mer eller mindre konstant, den också - men jag har, nuförtiden, en annan marginal till den totala utmattningen än vad hon har. Nu ska jag dock inte ta av marginalen mer utan försöka somna, jag också.

Godnatt! :-)

1 kommentar:

  1. hej finaste! skönt att du mår bättre nu vad det verkar... KRAM!

    SvaraRadera