09 februari 2011

Trasselfritt?!

De senaste dagarna har varit trasselfria, eller i vilket fall pysselfria. Det har mest varit jobb, jobb, jobb - men jag är en av de lyckliga som har ett jobb som känns nästan lika roligt som en hobby. Att få betalt för att plugga är en ynnest och i åtminstone ett drygt år till tillhör jag denna lyckliga skara.  :-)

Den enda nackdelen med att jobba med något som är så intressant är att det tenderar att ta över även fritiden i perioder. Det finns så många kurser, så många artiklar och en så väldig mängd intressanta föreläsningar att tiden bara inte räcker till - inte på långa vägar. Just nu är det dessutom en hektisk period - därav pysseltorkan. Men, imorgon är det pysseljunta och det ser jag så oerhört mycket fram emot. Ikväll är det paus från allt - så även datorn alldeles strax.

Hoppas ni har det mindre hektiskt och att det skapas mycket inspirerande pyssel runtom. Länka gärna till egna bloggar i kommentarerna. Vilken dag som helst ska jag lista mina favoritbloggar här. Håll ut! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar